maanantai 17. huhtikuuta 2017

MAALISKUUN EPÄONNISTUNEET OTOKSET

Muistatteko vielä mun parin kuukauden takaisen julkaisemattomat asukuvat -sarjan startin? Mä meinaa muistan ja kuinka harmaita hiuksia toi aiheuttikaan maaliskuun alussa, kun asukuvia ei ollut kertynyt oikeastaan ollenkaan helmikuulta ja miten se aiheuttaa niitä edelleen, sillä oikeastaan kaikki asut, joista päädyttiin napsiin maaliskuussa kuvat, on päätyneet blogin puolelle. Niin hullulta, kun tää kuulostaakin sen viime kesäisen postauksen jälkeen, jossa harmittelin, että en vaan koskaan oo tyytyväinen asukuviin, niin nykyään löytyy jokaisen kuvausreissun jäljiltä ainakin ne muutamat kuvat, jotka haluaa julkaista.

Mun pitääkin siis hieman muuttaa postaussarjan konseptia ja alan julkaseen niitä epäonnistuneita otoksia julkaistuista asuista, jotta päästään tän tiimoilta niistä harmasta hiuksista eroon. Kuulostaako yhtään sen paremmalta?


Mä en tajua mikä siinä on, että joka kuvauskerralle osuu aina ees yks tämmönen hiusten heilautuskuva. Varmaan 1/4 osaa mun kaikista asukuvista yhteensä on omistettu näille tällasille kuville...


En osaa ikinä puhdistaa mun kenkiä kotosalla ennen ulos lähtöö, joten hoituuhan se onneks sit näinkin. :D Mun kengät on muutenkin aina ihan superhiekkaset, koska lykkään niiden putsausta niin pitkään, et ennen lähtöö en enää ehikään alkaa putsaileen niitä ja näytän aina siltä, että oon rämpiny mahdollisimman mutasia teitä pitkin paikan päälle.


Vaikka kuinka mä rakastankin tota tekoturkistakkia, niin hitsi toi kiinnityssysteemi on raivostuttava, koska monesti mun hiusten ollessa auki saan sutia niitä irti noista kiinnikkeistä.

Selkeesti noi hiuskuvat on mun bravuurini asukuvien suhteen, siis epäonnistuneiden sellasten... Hah. Mitä mieltä ootte sarjasta? Jatkoon vai ei? Mä en oo ihan varma, että tuleeko tästä liian tylsä vai onko just kivana vastapainona säännöllisesti julkastuna, mutta eiköhän sen nää sit ajan kans. Nyt mä taidan suunnata nauttiin vikasta pääsiäislomapäivästä, joten toivottelen teillekin kivaa maanantaita! ♥

6 kommenttia:

  1. Vaikka tässä ei kuvat olekaan nii onnistuneita nii silti noi asut on aivan ihania. Varsinkin toi sininen :)
    Iteki heilutan aina kuvia ottaessa hiuksia suuntaan ja toiseen :D

    http://paula-beautyqueen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Maaliskuun asut oli kyl superkivoja! Tykkäsin itekin. ;) Ja toi sininen oli yks omista lemppareista kans. Ja joo, se on aina kiva huomata, että melkein puolet kuvista on just jotain hiusten heiluttelua tms. :D

      Poista
  2. Tällaiset postaukset on tosi hauskoja :D Ja noi kaikki asut on tosi ihania :)

    http://erikakooo.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huippua, että tykkäsit! ;) Ja kiitos, mä kans tykästyin noihin viime kuun asuihin! :)

      Poista
  3. Lisää vaan tämmösiä postauksia! :)

    VastaaPoista