sunnuntai 9. huhtikuuta 2017

VIIME AIKOINA SNAPCHATIN PUOLELLA NÄHTYÄ

Jees, pitkästä aikaa snäppipostausta! Viime vuonna kuvia kerty jopa kuukaudessakin niin paljon, että näitähän tuli väsäiltyä joka kuun lopulla, mutta tänä vuonna on tätä aikaisemmin ilmestynyt vaan huikea yks snäppipostaus. Taas olis aika päivitellä snäppikuvat tännekin puolelle ja muahan siellä voi seurata nimellä hellevimediheli. Oon yrittänyt epätoivosesti herätellä henkiin sitä samaa snäppäysrutiinia, mikä oli sillon joskus aikoinaan, mutta aika hiljaa se on heräillyt. Olis ihan hauskaa ajanvietettä snäppäillä meinaa enemmänkin!


1. Tää tais olla siltä vikalta muuttopäivältä, jos ihan oikein muistan. Oi kuinka stressiä puhkuava päivä se olikaan, kun oltiin jätetty siivoilut ihan vikalle päivälle... :D 2. Mähän sanoin niistä disney-leffoista sillon jokunen aika sitten, joten niitä tosiaan on nyt pari tullut kerättyä. Nyt löytyy kuvassa näkyvän lisäks myös Leijonakuningas sekä 101 Dalmatialaista, joista jälkimmäinen oli muksuna ihan mun lemppari!


3. Toi pörröjakku oli kovassa käytössä sillon helmi-maaliskuussa, mutta nyt ei oo ihan hetkeen aikaan tullut käytettyä sitä. Asuinspistä siis ens viikolle, jos lois vaikka jonkun asun taas vaihteeks ton jakun ympärille. ♥ 4. Tais olla hiihtolomaa, kun kumpparit pääs taas käyttöön enkä valita! Oon edelleen sitä mieltä, että nää kumpparit on ollu ehkä järkevin ostos nyt parin vuoden sisään.


5. Hiihtolomapostauksessa mainitsinkin mun parhaan ystävän ja hänen poikaystävän visiitistä tänne Tampereen suunnille sekä meidän safkaamisesta Friends&Brgrsissa ja erittäin vahvasta suosituksesta. ;) 6. Ja toinen kaikkien pitkään hehkuttama juttu, jota testailtiin ja oli kieltämättä kans tosi jees!


7. & 8. Kyllä muuten tehos ja erittäin mainiosti jopa. ♥


9. Ihan rehellisesti voin sanoo, et se iKaffe-kaurajuoma tekee mun kahvin nykyään... Ei mee meinaa alas normimaidolla. :D 10. Oon jo pari vuotta suunnitellut uusien silmälasien ostoa,  puoli vuotta pitkittänyt sitä edellisten mennessä rikki ja nyt, kun siskolta sain lahjakortin, niin oli pakko ottaa itteensä niskasta kiinni ja vihdoin tehdä asian eteen jotain. Siispä mulle on tulossa uudet lasit tässä parin viikon sisään!


11. Mä niin rakastan keväistä Tamperetta; se vaan tuntuu niin oikeelta ihan kaikella mahdollisella tapaa. Napsasin tän kuvan pari päivää sit pikasesti just ennen joogatunnille suuntaamista. 12. Mitä oliskaan snäppipostaus ilman selfiee...

Jos luit tänne asti, niin heitäppä mulle sun snäppi tonne kommenttikenttään, niin voisin käydä mielelläni seurailemassa. ♥ On hauska aina seurata kaikkien muiden elämää snäpin kautta, vaikka ite tulee päivitettyä mystorya niin harvoin. Huippua sunnuntaita! ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti