maanantai 1. toukokuuta 2017

8 KEVÄTASUA

Tänä keväänä mulla on kertynyt asukuvia niinkin paljon, että ajattelin tehä kaikista asuista yhteenvedon ja tsekkailla vähän taaksepäin niitä omia vaate- ja asuvalintoja. Pakko sanoo, että ainakin oon kevään osalta onnistunut siinä mun tavotteessa napsia rutkasti asukuvia ja toivottavasti saadaan myös taltioitua kaikki kivat kesäasutkin tänne blogin puoleen. Ja just nimenomaan kesäasut, sillä toi sää ainakin näillä suunnilla teki aikamoisen kärrynpyörän eilisen talvisista maisemista 10 asteen ilmaan ja arska paistaa sekä samalla lämmittää vähän turhankin paljon, sillä melkein läkähdyin auton rattiin takki päällä.

MAALISKUU



1. Ihan ekana maaliskuulta löyty tää keväinen asu, jossa oli yhdistettynä ihana karvatakki sekä nahkaa ja tuntuu jotenkin hassulta, että tollon ei ees ollut kylmä kyseisellä asulla, kun nyt taas tuntuu, että jäädyn enemmälläkin vaatetuksella... Tykkäsin siitä, että asussa oli yhdistettynä niin kovia kuin pehmeitäkin materiaaleja sekä tyttömäisen kukkakuvion ja röyhelön kontrastista mustan nahkahameen vierellä. 2. Toinen asu olikin mun mieleen vähän hillitympi ja arkisempi. Edelleenkin ihmettelen sitä, että en jäätynyt kuvia napsittaessa. Tummaa samettia, pitsiä ja taas karvatakkia. Nahkaa ylipolvensaappaiden muodossa ja arkisemman asusta teki ehdottomasti farkut.


3. Toinen asu kuvattuna Hatanpään Arboretumilla ja pakko kyllä sanoo, että toi tausta on ihan huikee. Jos vaan aina vois napsia asukuvat täällä. Tätä asua mä olin kehitellyt päässäni oikeastaan niin kauan, kun mulla oli toi bomber ja yöpaita ollut, koska heti jotenkin ne klikkas mun päässä yhteen. Molemmat on niin harmahtavia sävyjä, että ne natsaa hyvin yhteen. 4. Jos mä nyt voisin muunnella tätä asua vielä, niin vaihtaisin ton hiekanvärisen DKNY'n mun valkoseen H&M:n pikkulaukkuun, koska se olis kultasine yksityiskohtineen natsannu hyvin bomberin kultasiin yksityiskohtiin sekä valkosella värillään sopinu paremmin niin mekkoon kuin noihin slip-oneihinkin. Ens kerralla tietää taas vähän paremmin. ;)

Kaiken kaikkiaan maaliskuun asuista ehkä eniten ihastuin tohon kolmanteen asuun, vaikka toisaalta kaikki oli ihan lemppareita. Enhän mä niitä muuten blogiin asti olis heittänytkään. Mikä oli sun lemppari näistä asuista?


HUHTIKUU



5. Eka asu, jossa en oo jättäny huivia autoon ootteleen. Mullahan on siis joka kerta ollu huivi messissä, mutta välillä se ei vaan natsaa mun mielestä asuihin ja on mukana ihan vaan siks, jos tulee kylmä. Tähän asuun se sopii erittäin mainiosti, koska asu on muutenkin niin huoleton ja rento. 6. Ja taas vähän rennompaa asua. Mä en olis vielä hetki sitten lähteny yhdistään tota bomberia lähes saman sävysten farkkujen kaa, mutta jotenkin ne sävyistään huolimatta sopii yhteen. Huomaa muuten taas, että tosta marjapuuron värisestä off shoulder -paidasta on muodostunut ihan lemppari, kun voisin yhdistää sen asuun ku asuun.


7. Asu oli mun mielestä mukavan simppeli ja rento sekä superlämmin ulkona jopa ilmankin trenssiä, joka toimitti mulla takin virkaa kyseisenä päivänä. Pörröjakku lämmittää kivasti ja vähän ehkä jopa haikein fiiliksin joudun pian heittään sen vaaterekiltä ootteleen syksyä. 8. Viimeisin kuvattu asukokonaisuus, johon tykästyin ihan superisti. Tääkin rento, sillä nahkahame laskeutuu kropalle imartelevasti ja siihen vielä toi tekoturkistakki yhdistettynä slip-oneihin, mikä on just niin mua, kun vaan voi olla. Ja simppelillä väriyhdistelmällä taas mennään... Turhan värikkääks en ainakaan oo ruvennu näin kesää kohden.

Tää päivä on tuntunu jotenkin ihan superväsyttävältä ja huomaa, että oon menny ihan totaalisesti sekasin päivissä, kun tajusin, että alkaakin vasta loppuviikosta se 9 päivän työputki. Hahah eli väärä hälytys oli siinä eräässä postauksessa. :D Toivotaan kumminkin, että loppupäivä rullailee mukavasti eteenpäin. Ihanaa alkavaa viikkoo ja etenkin alkavaa toukokuuta! ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti