maanantai 8. toukokuuta 2017

BLACK SKIRT SUIT & FRILLS

Toivottavasti teillä on startannut viikko edes hitusen paremmin, mitä mulla, sillä työpäivä ainakaan aluks ei mennyt ihan nappiin tänään ja mulla on pää edelleen kohmeessa, kun oon vielä vähän kipeenä. Tosin hauskoja hetkiä synnytti mun ääni, joka kuulostaa ihan siltä, että olisin juonu viinaa ja polttanu tupakkaa +30 vuotta lisättynä siihen, mitä oon ees ehtiny elään... :D Ehkäpä tää tästä.

Pihalla tupruttaa parhaillaan taas kerran lunta, mikä ei suinkaan mua niinkään hirveesti haittaa, mutta olishan se ihana nauttia samanlaisista säistä, mitä viimekin viikolla. Sen takia palaillaankin viime viikkoon, kun tuli napsittua asukuvat eräästä ihanasta asusta.


Ihan alun alkujaanhan mä halusin valita tuona päivänä päälleni rennon asun, mutta loppujen lopuks sitä tuli sit temmellettyä ympäri maita ja mantuja kuvassa näkyvät vaatteet päällä päivän mittaan. Ei ihan nyt onnistunu tää mun rennon asun luominen.


Mä vaan niin rakastan ylikaiken oikeastaan mitä vaan asuja, joihin liittyy jollain tapaa jakkupuku tai kauluspaidat. Ne on ollu mun tavaramerkki lukiosta lähtien, vaikka toisinaan tuleekin otettua pientä breikkiä moisista asuista. Nyt taas huomaa, että jakkumania on nostamassa päätään, joten eiköhän se oo kohta taas menoo.


Jakku on niinkin uus, kun lukioajoilta peräisin ja hame on isosiskon supervanha kynähame. Itseasiassa toi hame on mun muistaakseni siskon sanojen mukaan jostain jo yli 10 vuoden takaa, joten ikää siltä jo siis löytynee. En oo varma, että oliko tää jopa vielä 90-luvun puolella ostettu ja hei H&M:ltä vielä!

Huomasitteko mussa muuten jotain uutta?

4 kommenttia:

  1. Oi tosi ihana asu ♥ Mä kanssa rakastan jakkuja, kauluspaitoja ja jakkupukuja! Tosin mun täytyisi käydä shoppailemassa uusia vanhojen käytyä liian pieniksi :D

    ♥: Ane

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kans rakastuin ihan täysin tohon asuun! ♥ Varmaan eksyy vielä useita kertoja päälle tän kevään ja kesän aikana. ;D Ja ne on vaan niin ajattomia ja sopii oikeastaan mihin vaan tilanteeseen. Mä haluaisin kans mm. harmaana jakkupuvun ja kauluspaitoja parit, kun ei oo tällä hetkellä kauluspaitoja oikeastaan ollenkaan, mutta saa nähdä, jos jossain kohtaa pääsis osasta entisiä vaatteita eroon ja hankkis niiden tilalle moiset. ;)

      Poista
  2. Mä laitoin kyllä merkille, että en muista et olisin ennen nähnyt sulla laseja päässä? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo! Noi lasit on uudet eikä oo näkyny ennen tätä postausta blogin puolella lainkaan. :)

      Poista