keskiviikko 3. toukokuuta 2017

DKNY black quilted nappa wallet

Huippua keskiviikkoo! Mä olin jo tulossa toivotteleen hyvät torstait, mutta no... Huomenna vasta. Mä en edes tajua miten voin olla edelleen päivissä näin sekasin, mutta ehkä mielikin lähtee tästä rullaileen pian vähän sutjakammin. Tai ainakin toivottavasti lähtee, koska huomenna taas suunnataan töihin ja siellä kuluukin sit muutama päivä enemmän putkeen, mitä aiemmin. Mä en kumminkaan töistä tullu teille sepostaan tai siitä, että mun ajantaju on kadonnu johonkin, vaan uudesta lompakosta, joka saapu viime viikolla mun kätösiini.


Viime kesänä (kyllä, uuden ostaminen vei lähes vuoden verran...) päivittelin, että haluaisin uuden lompakon enkä nimenomaan mustaa sellasta ja just mustan sit päädyinkin ostaan. Ei kyllä ees haittaa yhtään, koska toi salmiakin muotonen tikkikuvio piristää sitä kultasine yksityiskohtineen. Vuoden se vei sen takia, sillä yritin etsiä täydellistä, aika yksinkertasta punasta pientä DKNY'n lompakkoa, sitäkin kultasin yksityiskohdin, mutta oikeastaan mikään ei sit natsannu niin paljoa, että olisin sen selkeestikään ostanut.


Lompakko on mun käyttöön tosi tilava, sillä tänne mahtuu rutkasti kortteja, joita multa löytyy niin niitä päivittäin käytössä olevia kuin myös vähän turhempia, joita saattaa tarvita sillon tällön. Yleensä säilytän mun ajokorttia tossa ikkunallisessa taskussa, koska siitä se on niin helppo vilauttaa, jos sitä johonkin tarvitsee. Seteli-/kuittitaskukin alkaa taas uhkaavasti hamstraan kuitteja itseensä, mutta jospa tätä tyhjentelis sitten vähän useemmin kuin edellisen lompakon kuittitaskua, joka näytti aika ajoin aika hirveelta... Mainitsemattakaan sitä, että se mun korttitaskun ulkosauma oli jo lähes kokonaan rikki ja todellakin ihmettelen, että kertaakaan mikään kortti ei sieltä vielä lähtenyt käveleen.


Myös kolikkotaskukin on tosi tilava ja toimii mulla yleensä pienen sälän kuljettajana kuten just eilen olin sujauttanut pienen meikkipeilin ja huulipunan mukaani. Tais myös avaimet löytyä tuolta. Tää on ihan huippuostos, sillä mä en välillä jaksa ollenkaan roudata laukkua messiin ja usein pelkkä lompakko, avaimet ja kännykkä saattaa kulkea mukana. Harmi, että tänne ei oikein kännykkä mahdu, mutta sentään kaikki pienet tärkeimmät.

Mä lähden nyt valmistautuun siihen, että kohta suuntaan kohti kauppaa. Superia päivää ja muistakaa nauttia tosta ihanasta auringosta! ♥

4 kommenttia:

  1. Itsekkin etsiskelen tällä hetkellä lompsaa. Vanha lonpakkoni varastettiin ja siitä saakka olen ollut ilman. Edellinen oli aivan töydellisen kokoinen ja minun tyylinen, mutta vielä en sellaista ole löytänyt.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottavasti löytyis joku varastettuakin lompakkoo ihanampi yksilö tilalle. :)

      Poista
  2. Oi aivan ihana tuo sun uusi lompakko ♥ Tuo malli ja kuviointi ovat juuri kauniin klassiset ja sopii varmasti jokaiseen tilanteeseen :)

    ♥: Ane

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö ookin!? ♥ Tää oli kyllä ihana ostos. :) Ja jotenkin toi natsas heti ensisilmäyksellä, koska tikkikuviointi ja kultaset yksityiskohdat. ;)

      Poista