lauantai 17. kesäkuuta 2017

AURINGONLASKU PYYNIKIN LENKKIPOLUILLA

Pari päivää sitten me koettiin poikaystävän kanssa taas uniikki auringonlasku Pyynikin lenkkipoluilta käsin. Tai lenkki ja lenkki, kun mä heiluin järkkärin kanssa ja ihailtiin pitkästä aikaa taas Pyynikin näköalapaikkojen maisemia. Ainakin pari vuotta sitten muistan napanneeni kännykälläni kuvia juurikin samoilta kohdin, joilta osa näistäkin kuvista on napsittu ja nekin löytyy blogista juurikin vuodelta 2015! Jos jäi kaivertaan, niin mitä luultavammin kyseisen vuoden toukokuun postauksissa moinen sijaitsee.


Mä ihan liian harvoin lähden Pyynikille lenkkeileen, joten tottakai pilaan lenkkisuunnitelmat noina harvoina kertoina raahaamalla järkkärin mukaan. Poikaystävän kanssa naureskeltiin sitä, kun olin täysissä lenkkitamineissa, jotka kirjaimellisesti huusi sitä, että oon lenkillä, mutta todellisuudessa tulin vaan räpsiin nättejä kuvia muistoks. Ehkäpä nyt, jos suuntais lenkille tonne useemmin, ei tarvis enää vastasuudessa ottaa kameraa mukaan - ainakaan joka kerta.


Auringonlaskun värittämä maisema oli kyllä henkeäsalpaava näköalapaikalta käsin. Tää kuuluu ihan varmasti ehdottomasti kauneimpiin auringonlaskuihin tänä kesänä. Toinen mainitsemisen arvoinen auringonlasku koettiin Hatanpään Arboretumilla joskus toukokuussa ja se on palavasti jäänyt mun mieleen.



Tän postauksen harmonian pilaa nyt selkeesti tää mun uusien urheiluvarusteiden esittely, mutta tällä mä tarkotin sitä, että mun olemus huusi lenkkeilyä, sillä voitte kuvitella kuinka hyvin noilla urheilutrikoilla sulautuu sinne vihreyteen... Hah. Noi on ihanan piristävät trikoot ja niiden kaverina on mun uudet juoksukengät! Edelliset Niken yksilöt oli alkanu kuluun jo rei'ille ja viemään muutenkin viimesiään, sillä juoksupopottimethan tulis vaihtaa muutaman vuoden välein, joten tällä kertaa Niket vaihtu heitosta Adidaksiin.


Summer bucket list -postauksessa mä lupasin nauttia mahdollisimman monesta auringonlaskusta ja sitä on kyllä huolella noudatettu! Meillä olis suunnitelmissa mennä myöhäisillan piknikille just nimenomaan auringonlaskun aikaan, joten toivottavasti kyseinen suunnitelma kävis pian toteen. ♥ 

2 kommenttia:

  1. Ihana auringonlasku, Pyynikillä on niin kaunista! :) Piknik-ilta Pyynikillä kuulostaa aivan ihanalta <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siellä on kyllä niin upeeta! ♥ Meillä olis suunnitelmissa ehkä jo huomenna suunnata pitään iltavuoron jälkeen se piknik joko just Pyynikille tai sit johonkin muualle, mutta säätiedot ei ainakaan vielä oo vahvistanu meiän reissua, koska huomenna pitäs olla parhaimmillaan 12 astetta lämmintä ja sataa... :D Mutta toivotaan, että koittaiskin nätti päivä ja etenkin ilta. ;)

      Poista