perjantai 30. kesäkuuta 2017

BACK TO THE 70'S

Kesäkuussa en oo selkeesti ollut ihan yhtä reippaana asukuvien kanssa, mitä toukokuussa, mutta eiköhän silti pistellä edes yhdet asukuvat jakoon tältäkin kuulta! Toivotaan, että heinäkuu olis asukuvarikkaampi ja ylipäätään tulis edes kokeiltua muitakin yhdistelmiä kuin niitä tuttuja ja turvallisia.


Tää on niin harvinainen näky, että mun päälle on päätynyt nahkatakki. Tai ylipäätään, että mun takkivalikoima on lisääntynyt nahkatakilla. Mä en oo ikinä itseni päällä oikein syttynyt nahkatakeille ja kerran sit bongasin kirpparilta erään konjakinruskeen yksilön, jota en loppujen lopuks ostanu ja takki on jääny pyöriin mun mieleen sen jälkeen... Tällä kertaa ajattelin olla viisaampi ja en todellakaan jättänyt tätä vaaleeta kaunokaista kirpparille, vaan kahmasin sen 4 eurolla kotiin! Ei ehkä pääse parhaisiin oikeuksiinsa tässä asussa, mutta toimi lämmikkeenä kylmänä kesäiltana ja hoitaa hommansa varmasti alkusyksystäkin. 


Tässä asussa oikeastaan kaikki on suht uutta lukuunottamatta kenkiä ja laukkua. Raitapaidan ostin kevään aikana ja sen jälkeen on ollut haastetta kerran, jos toisenkin keksiä yläosaks jotain muuta, koska siitä on muodostunut ihan ehdoton lemppari. Mokkahame taas on uudempi, sillä se lähti mukaan juhannuksen jälkeisistä aleista H&M:ltä. Ja kyllä, nyt voin yliviivata mokkahameen kesävaatteiden ostoslistalta, josta kirjottelinkin jo tän kuun puolessa välissä!


Mulle tuli tästä yhdistelmästä välittömästi mieleen 70-luku ja oi hitsi, kun ois päässyt hyppään ajassa taaksepäin muutenkin kuin vaan asun välityksellä. Yhdistelmästä nousi kertaheitolla yks lempparikesäasuista. Asu on meinaa taas semmonen, että toivoisin mun kaapissa olevan enemmän vastaavia vaatekappaleita, koska kaikki osaset tuntu päällä niin hyvältä ja omalta.


Asu oli mun mielestä myös ihanan värikäs kaikkien niiden mustavalkosten asujen rinnalla, joita tulee puettua nykyään ihan liian usein... Josko nyt nostais kytkintä värienkin suhteen, sillä mulla seisoo tuolla niin paljon kaikkia pirtsakoita vaatekappaleita, jotka oottaa niitä päiviä, kun päätän sen turvallisen mustan sijaan vaihtaa vähän piristävämpään.


Tosin taas voin tuumata tähän loppuun, että eiköhän mun kesävaateostokset oo tehty nyt tältä erää, sillä alkaa tekeen taas tiukkaa, että edes ehdin käyttään mun vaatteista kaikkia. Jos oot jo tsekannut mun eilisen my day -postauksen keskiviikolta, niin tiedätkin, että näiden vaatteiden lisäks on jotain muutakin uutta päätynyt mun vaatekaappiin. Tosin niistä vielä yksityiskohtasemmin sit myöhemmin! ♥ Nyt taidan pistää koneen kii ja alkaa valmistautuun päivän koitoksiin. Ihanaa viikonloppua! ♥

4 kommenttia:

  1. Tosi kiva asu! Toi raitapaita sopii jotenkin todella hyvin ton farkkuahameen kanssa :D

    http://paula-beautyqueen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tän asun osaset sopi kyllä väreiltään niin hyvin yhteen! ♥ Ainoo toi nahkatakki ehkä vähän pistää silmään, kun ei ihan oikein mätsää... Mutta ainakaan en jäätyny! :D

      Poista
  2. Ihania kuvia ♥ Tuo asu sopii sulle älyttömän hyvin! :)

    ♥: Ane

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos! ♥ Tykästyin kans tohon asuun paljon!

      Poista