torstai 22. kesäkuuta 2017

IN & OUT #13



Kuva täältä.

LEVEÄLAHKEISET HOUSUT

Just nimenomaan nää pidemmät leveälahkeiset housut, ei siis culottesit, vetää mua puoleensa päivä päivältä yhä enemmän. Valkoset yksilöt on pyöriny ostoslistalla jo rikollisen pitkään, mutta myös muissakin väreissä tämmöset housut houkuttelis. Harmi vaan, että täydellisiä yksilöitä ei oo tullut vielä vastaan, jotta pystyis kotiuttaan kyseisenlaiset housut!

Nää sais yhdistettyä asuihin oikeastaan minä vuodenaikana vaan ja kävis niin arkeen kuin juhlaankin, mikä on mun mielestä aina tärkeetä. Mieluummin kaapissa vähemmän rytkyjä, mutta sitäkin monipuolisempia semmosia.

Kuva täältä.

RAITA

Mulla on tosi vähän ollut raitavaatteita koko pienen elämäni aikana, sillä niiden määrän voi laskee yhden käden sormilla. Nyt kumminkin vuoden sisään mulla on noussut pari raitapaitaa luottovaatteiks ja oonkin huomannu kiinnittäväni yhä enemmän huomioo niin värikkäämpiin raitavaatteisiin kuin myös siihen klassiseen sinisen ja valkosen raidan yhdistelmään. 

Kuva täältä.

KUKKAKUOSI

Kevään tullen mun aivokapasiteetti muotoutuu selkeesti jonkin sortin kukkaismoodiin, koska joka kevät ja kesä mun vaatekaapissa ainoastaan lisääntyy kukkakuosiset vaatteet ja just nimenomaan kesäset yksilöt kuten crop topit sekä mekot. Viimesin kukkapaitalöydökseni on ihailtavissa mm. täällä ja valmistujaistilaisuuteenkin eksyi päälle eräs juuri ostettu punainen kukkamekko.



Kuva täältä.

TRASHER

Ei ehkä itsessään just se brändi, vaan enemmän se, että miten ja ketkä niitä vaatteita käyttää. Mä en todellakaan osaa ilmaista itseäni paremmin tän asian suhteen muuten, kun verraten siihen, että tää lukeutuu vähän samaan kastiin niiden bändipaitojen kanssa. Jos et tiedä paidan alkuperästä ja tässä tapauksessa brändistä mitään tai edusta sitä, mitä se on, niin mun mielestä se on vaan hölmöö sillon käyttääkään moisia vaatteita. Musta tuntuu, että moni ymmärtää mitä ajan takaa!


MESH-VAATTEET

Mä en oikeastaan ees enää tajua nuorten naisten ja tyttöjen tarvetta esitellä alusvaatteitaan joko instagramin välityksellä seuraajilleen, oli sit tommonen läpinäkyvä paita päällä tai ihan ilmankin sitä saatika sit se, että sä oikeesti kuljet semmoset vaatteet päällä ulkomaailmassa. Näitä paitoja överimmäks menee vielä ne kaikki hameet ja housut... Voitasko pitää vaatteet vaatteina eikä kulkee alasti ympäri maita ja mantuja? 

Tämmöstä tällä kertaa! Mitä mieltä te ootte? Osuko samat inhokit ja suosikit vaiko ihan päinvastoin?

4 kommenttia:

  1. Nää on huippuja postauksia! Itse en oo vielä syttynyt leveälahkeisille housuille, mutta en yllättyis vaikka sekin päivä joskuis vielä koittais :D Kukkakuosi on paras, varsinkin näin kesällä! <3

    http://millattt.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon huomannu itessäni saman, että sytyn aika hitaasti kaikille tommosille vähän erikoisemmille jutuille, mutta ikinä ei tosiaan tiiä, että josko jollekin jutulle syttyy myöhemmin, mille on vannoutunut sanoon ei aiemmin. :D Ja kukkakuosi on ihan huikeeta! ♥

      Poista
  2. Samaa mieltä kaikista :D joku raitamekko ois aika ihana omistaa! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi raitamekot on niin freshejä! ♥ Tulee just semmonen kunnon mielikuva ihanasta kesäpäivästä seilailemassa fancysti jossain merellä raitamekko päällä... :D Hahah ihan, ku tätä koskaan tulis tapahtuun ainakaan mulle, mutta aina saa haaveilla. Ja raitamekko olis jo puoliks kotiin päin tänkin haaveen suhteen. ;)

      Poista