torstai 1. kesäkuuta 2017

KÄÄRMEENNAHKAKUVIOISET SANDALETIT

Mä en vaan malttanu odottaa huomiseen iltaan asti, jotta pääsisin hihkaseen näistä aivan ihanista kengistä tänne bloginkin puoleen! ♥Tosiaan edellisessäkin postauksessa mainitsin postissa odottelevasta paketista, jonka sisältö selkenee skrollaamalla alaspäin.


Vähän taustatarinaa kenkien etsinnästä, sillä mulla on jo jonkin aikaa ollut etsinnässä niin arkeen kuin juhlaankin natsaavat sandaletit ja pelkkä valkonen, musta tai ruskea tuntu niin tylsiltä väreiltä, että halusin joko jotain kuviointia tai sitä vastoin muuta kirkkaampaa väriä kenkiin. Nää onkin mun ensimmäiset sandaletit koskaan, jos mukaan ei lueta niitä halppisliikkeiden korkkareita, jotka oli sitä luokkaa, että niillä ei ees pysty käveleen ja laatu ei vastannu edes sitä vähääkään hintaa, mitä moisilla kengillä aina oli.


Vagabondin sandaletit päätyikin mun ostoslistalle pienen harkinnan jälkeen sekä pienessä mielessäni onnistuin suunnitteleen tälle pariskunnalle kolme asua, jota pidän nykyään yhtenä kriteerinä ostohankintoja pohtiessa. Varmasti kengät tulee sopiin useampaankin asuun, kunhan vaan säät antais myöten pistää nää popot jalkaan ja tulis mahis lähtee yhdisteleen erilaisiin asuihin!


Oon tepastellut näillä koko aamupäivän kotosalla ja tuntuu jalkaan tosi ihanilta eikä purista yhtään mistään, mikä on erittäin harvinainen tunne verraten just niihin halppiskorkoihin, mitä teininä tuli hamstrattua. Onneks moisia en ookaan enää käyttänyt ja pitäis varailla (vihdoinkin...) se kirpparipöytä, jotta pääsis niistä täysin eroon pyörimästä nurkista.


Pohdinkin, että haluaisitteko näistä kengistä jonkin sortin how to style -postaussarjaa?

2 kommenttia:

  1. Ihanat kengät! Vagabondin kengät on kyllä siitä parhaita, kun ne on niin hyviä jalkaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon niin samaa mieltä! Mulla on meinaa ollu Vagabondin tennarit aikoinaan, jotka oli ihan huikeet ja toivon myös näiltä kengiltä samaa. Vaikka tosin aika eri genressä mennään nyt näiden sandalettien vs. niiden tennareiden kanssa, mutta tulis nyt ne kesäsemmät säät takas, niin pääsis testaileenkin näitä ihan kunnolla! :)

      Poista