lauantai 24. kesäkuuta 2017

SADEPÄIVIEN NETFLIX-SUOSIKIT

Mikä oliskaan sadepäivänä parempaa, kun heittäytyä vaan lämpimän peiton alle omaan sänkyyn kuunteleen sateen ropinaa ja tottakai pistää pyöriin Netflix? Jos hurjaks haluaa heittäytyä eikä löydy mitään puuhaa koko päiväks, saa ihan hyvällä omallatunnolla vetää jostain sarjasta kunnon maratonin heti kättelyssä. Mä haluankin jakaa teille mun omat suosikit Netflixin tän hetkisestä sarjavalikoimasta!


Party of five

Kyseinen sarja on tällä hetkellä mun ihan ehdoton suosikki, sillä joku näissä vähän vanhemman tuotannon sarjoissa vetää mua puoleensa. Kaikessa lyhykäisyydessään sarja siis kertoo viiden sisaruksen elämästä heidän äidin ja isän kuoltua. Sisarukset yrittää pysytellä yhdessä, jotta heitä ei erotettaisi eri perheisiin ja kaikenlaisia kommelluksia seuraa matkan varrella. Mä taidan vasta päästä toiselle kaudelle kohta, jos oikein muistan ja tästä on kaiken kaikkiaan kuusi kautta, joten katsottavaa löytyy, mutta erittäin vahva suositus!

Girlboss

Tästä ei ihan hirveesti jaksoja ollut, joten sarjan sai katsottua aika pikasesti läpi, mutta oli ihan huippua seurata Sophian matkaa sarjan nimeä siteeraten girlbossiksi. Sarjahan perustuu Sophia Amoruson omaelämäkertaan ja oon ihan mielenkiinnosta halunnut lukea kyseisen kirjan jo jonkin aikaa, sillä oon kuullut siitä tosi ristiriitasia mielipiteitä. Tottakai sarjakin pääs sit katseluun heti sen ilmestyttyä! Jos kaipaa jotain kepeetä ja inspiroivaa katseltavaa, niin pistä harkintaan.

Riverdale

Sarja, joka on täynnä pelkästään hyvännäkösiä ihmisiä. En pistä pahitteeks, sillä niin nais- kuin miesnäyttelijät kaikki on ihan kuvankauniita. Ja ne vaatteet!! Voisin katsoo ainoastaan vaan jo noiden kahden edellä mainitunkin takia tätä sarjaa, mutta ihan niin pinnalliseks en oo vielä ruvennut. Sarjassa natsaa sen mystisyys ja jotenkin oon ihan koukuttunut noiden teinien rakkauselämään. Oon ihan varma, että Betty & Archie päätyy vielä kimppaan. Tää on muuten hyvä Pretty little liarsin korvike, jos vielä on ikävä kyseistä sarjaa.

Freaks & geeks

Sarja painottuu high school meininkiin ja tarpeeseen kuulua porukkaan eli aika kevyttä katseltavaa. Sarjassa puidaan samoja juttuja, mitä on aikoinaan kukakin ite käyny läpi teininä, joten oli myös senkin tiimoilta ihan hauskaa katsottavaa.

The Flash

Joskus oon maininnut, että mä en oikein syty näille tämmösille supersankarileffoille ja -sarjoille, mutta nyt on tullu joku käännös toiseen suuntaan, sillä ensinnäkin aina poikaystävän katsoessa jotain leffaa tai sarjaa DC Comicsin tai Marvelin hahmoista, oon mäkin yhtäkkiä katsomassa niitä... Eli jollain tiedostamattomalla tapaa oon kiinnostunu niistä sit kumminkin ja mulla on katsonnan alla tällä hetkellä sarja DC Comicsin Barry Allenista aka Flashista.

Kolmetoista syytä

Tän mä katselinkin just heti, kun sarja ilmesty Netflixiin eikä mennyt pariakaan päivää, kun tää oli katsottu. Sarjan aihe on tosi raskas, itsemurha, ja sarjan toisena raskaana teemana on itsemurhan syy, kiusaaminen. Monelle, muun muassa itsellenikin, kiusaaminen on niin henkilökohtasesti koskettava aihe ja tietää, miten sen myötä myös positiivinen kuva alkaa pirstaloituun itsestä, joten varmasti jo sen takia erittäin suosittu sarja! Jos et oo vielä katsonut, niin sun pitäis.

Mitä sä katot tällä hetkellä Netflixistä? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti