perjantai 16. kesäkuuta 2017

TYYLIÄ RAKENTAMASSA: KESÄN OSTOSLISTA

Otsikosta saattaa saada virheellisen kuvan postauksen tarkotuksesta ja sisällöstä, sillä jostain syystä ajatus ei kulje nyt ihan täysillä otsikoinnin kanssa käsi kädessä. Tää on kind of kesän ostoslista, mutta ei just nimenomaan tän kesän ostoslista, vaan ihan yleisesti ottaen niitä vaatteita, joita koen tarvitsevani mun tuleviinkin kesiin kuin vain nyt. Postauksen toteutan uuden postaussarjan tiimoilta, joka käsittelee oman tyylin kehittämistä ja rakentamista. Koen omaavani jo mun unelmien vaatekaapin sisällön, mutta aina löytyy semmosia vaatteita, joita kaipailisin ihan arkipukeutumiseen ja tässä postauksessa esittelen kesän tiimoilta semmoset vaatekappaleet!

summer wanties

Valkonen kesämekko - Ja just nimenomaan valkonen. Oon jo muutaman kesän tuloksetta yrittänyt löytää sitä täydellistä valkosta kesämekkoa, jonka itseasiassa kerran löysin muutama vuosi takaperin H&M:ltä, mutta taisin olla sillon niin rahaton, että se ei päätynytkään ostoskoriin. Siitä lähtien mekosta on lujasti piirtynyt kuva mun verkkokalvoille ja oon aina vertaillut kyseistä yksilöä jälkeenpäin löytämiini eikä mikään vaan oo natsannut yhtä hyvin. Lesson learned: jos löydät sulle täydellisesti sopivan vaatekappaleen, älä todellakaan jätä sitä ostamatta... Tarkotuksena olis kumminkin vielä joskus löytää vielä sitäkin täydellisempi hellemekko. Toivotaan, että sillon ei oo raha esteenä saatika hidasteenakaan.

Rennot shortsit - ... jotka ei oo farkkushortsit. Jostain syystä oon ihastunut tommosiin pompom-shortseihin ja sinisellä kuvioinnilla valkoseen pohjaan. Noi sais yhdistettyä oikeastaan arkeen ja juhlaan kumpaiseenkin eikä varmasti muuten tuntuis pahalta jalkaankaan.

Mokkahame - Ei välttämättä tarvitse ees olla noita nappeja edessä, mutta toishan ne kivan lisän! Toisena vaihtoehtona myös mokkanen hapsuhame houkuttelis. Hapsuhame vaan ei niinkään pysyis ehkä mun vaatekaapissa kovin ajattomana, kun kumminkin ajatonta mokkahametta etsin tällä kertaa. Mieluiten ehkä siis napit ja hapsut jättäisin tällä kertaa väliin ja valitsisin ihan yksinkertasen mokkahameen ilman mitään yksityiskohtia.

Raidallinen kauluspaita - Mulla tulee tästä paidasta vahvasti mieleen Skamin Noora! Oli sit pysty- tai vaakaraitaa, niin haluaisin sen olevan just tommosta aika paksua sekä tottakai sinivalkosta. Paidan on oltava löysä, koska kireet kauluspaidat ei houkuttele kesällä ihan liian usein. Kelatkaapa toi raitapaita joko noiden suorien housujen tai ton vekkihameen kanssa, olis aika fresh yhdistelmä. ♥

Valkoset suorat housut - Kuinka pitkään tääkin on lymyillyt mun ostoslistalla, mutta vieläkään en oo moisia raaskinut ostaa. Mielessä on kyllä usein käynyt, että olispa valkoset suorat housut, kun on asuja miettinyt...

Valkonen vekkihame - Ei varmaan suurikaan ylläri johtuen rakkaudesta jo mun vaatekaapista löytyvään tummansiniseen vekkihameeseen. Mummohameet saa ihan luvan kanssa vallata mun vaatekaapin, sillä niihin voisin uppoutua päivästä toiseen.

Mokkanen bikertakki - Mä en nää itseäni nahkatakki päällä, vaan mokkasella bikertakilla. Jotenkin se on niin paljon pehmeempi ja tyttömäisempi ulkonäöltään, joten sopis mulle kylmiin kesäiltoihin erittäin mainiosti sekä natsais mun vaatekaapin sisällönkin kanssa täydellisesti. Tosin tästä vaateyksilöstä mulla on jotenkin sellanen fiilis, että saa nähdä tuunko koskaan löytään sitä itselle täydellistä... Toivotaan, että vielä joskus!

Sadetakki - Ja pirtsakan värinen semmonen, kiitos! Suomen kesä on tunnettu sateista, joten paremmin ei vois varautua kesään ja sateisiin, kun lapsuudestakin jo tutulla sadetakilla. Tää on varsin monipuolinen ostos, sillä käyttöä tulee varmasti myös syksyllä ja jopa talvellakin. Tottakai huippua olis mätsätä saappaat sadetakin väriin, mutta itellä kumppareiden virkaa toimittaa ne blogissakin monesti vilkkuneet mustat kumpparit. ♥

En voi sanoa tarkkaa aikaa, jollon sarjan toisen postauksen julkasen, mutta pyrin siihen heti alkavalla viikolla. Josko saatais tästä tämmönen jokaperjantainen postaussarja, mutta en tosiaan uskalla lyödä mitään lukkoon. Sarjassa pääsette tutustuun mun vaatekaapin sisältöön eri tavoin sekä voisin ehkä yrittää jakaa joitain mun omia vinkkejä asujen yhdistelyyn ja niiden sulle täydellisten vaatteiden löytämiseen. Monen monta ideaa on mielessä, joten eiköhän ne kaikki tuu julkasun alle aikanaan. Ihanaa viikonloppua jokaiselle! ♥

2 kommenttia:

  1. Aikas samalta näyttää mun lista, sillä sadetakkia, vekkihametta sekä suoria housuja kaipailsin. Uudet shortsitkin olisi kiva löytää. Mä en tykkää yhtää farkkushortseista, sillä ne ovat niin epäkäytännölliset, sillä mulla ne nousevat aina istuessa ihan superkorkealle, evätkä ne seistessäkään asetu mukavasti! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama täällä, että farkkushortsit ei vaan natsaa. En oo eläissäni omistanu yhtiäkään oikeesti mukavia farkkushortseja ja noi kaikki nykysetkin on päätymässä kirppiskassiin. :D

      Poista