perjantai 28. heinäkuuta 2017

HÖMPPÄÄ VAI KURKISTUKSIA PINNAN ALLE?

Aina tää sama ongelma asukuvapostauksia suunnitellessa. Tuntuu jokseenkin niin turhalta sepostaa monin kappalein pelkästä asusta ja sen osasista, mutta toisaalta en tiiä oonko paras ihminen muodostaan vähän syvällisempiä ajatuksia tekstin muotoon, koska onhan ne sentään vaan tämmösen tavallisen tallaajan pohdintoja ihan niistä elämän tylsistä arkipäiväsistä jutuista ja joskus myös vähän niistä erikoisemmistakin, joilla ei ees välttämättä oo mitään tekemistä mun kanssa. Tai ylipäätään se, että kiinnostaako ketään moiset syvälliset tekstit loppujen lopuks vai onko ne aivottomat asusta höpöttelyt se juttu? Vai molempia yhtä paljon? Blogin tilastoista en oikein saa mitään irti, koska asupostaukset on selkeesti ihan ykköspostausten joukossa, mutta toisaalta myös ne syvällisemmätkin. Ja no... Toisaalta taas oon tehnyt niitä syvällisempiä postauksia asukuvia harvemmin, joten pysyiskö mielenkiinto niihin yllä, jos niitä tulis uunista ulos vähän rivakammin.


Sillon vuoden alussa, kun aloin julkaseen asukuvia, tuntu jotenkin tosi luontevalta aina ottaa postauksessakin puheeks asun osaset, mutta nyt tosiaan en näistäkään sen pahemmin keksis mitään erikoisempaa sanottavaa. Tavallinen kesäasu keskiviikkoaamuna, jollon oli suhteellisen vilposta vielä ja mä meinasin jäätyä pelkällä lyhythihasella, joten päätinpä heittää päälle sen sijaan ton harmaan ribbineuleen.


Jostain syystä noi asuista sepostamiset ei tunnu siltä omalta jutulta, vaikka haluankin niitä jakaa, sillä mun päässä liikkuu paljon enemmänkin. Joskus joku on todennut, että ehkä vähän liikaakiin kerralla... Mielipidettä löytys suuntaan, jos toiseenkin, mutta toisaalta taas mielipidekirjotukset ei ehkä mee yks yhteen asukuvien kanssa, kun taas syvällisemmät postaukset mun mielestä aika hyvin natsais niiden kanssa. Tai sentään siitä yhdistelmästä ei tulis ihan liian hassu. Toisaalta taas mistä mä tietäisin, kun en oo koskaan kokeillut.


Shirt / Second hand (Bikbok)
Skirt / H&M

Ehkäpä mä (me?) tullaan vielä johonkin tulokseen tän kinkkisen tilanteen tiimoilta. Mitä mieltä ootte? Haluutteko asukuvien yhteydessä mun ajatuksista ne pinnallisimmat vai palasen vähän jotain enemmän? Ehkä palasen jopa enemmän mua, koska asukuvista ei ainakaan mun maailmasta saa ihan hirveesti otetta, vaikka vaatteita rehellisesti sanottuna rakastankin ja asukuvien napsiminen on mun lempipuuhaa.

Suuret on ongelmat, mutta hei eikös se oo vaan parempi näin. Mitä pienemmät on ongelmat, niin sitä paremmin elämä selkeesti porskuttaa eteenpäin. Mutta mä tiedän, että siellä ruudun toisella puolen on paljon porukkaa, koska vahvasti uskon siihen, että postauksien ja blogin katselukerrat ei halua kusta mun silmään ainakaan kovin pahasti, joten nyt mielipidettä kehiin tästä mieltä askarruttavasta asiasta ja jos oikein innostut, niin heitäppä vaikka postaustoiveitakin samaan syssyyn. ♥

2 kommenttia:

  1. Mua itseeni ainakin kiinnostaa hieman syvällisemmät postaukset! :) Ja postaustoiveena just joku henkilökohtaisempi postaus ois kiva, jossa kertoisit asioita, joita me lukijat ei vielä susta tiedetä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa, että niitä olis myös joku lukemassa! Täytyy siis yhä useemmin alkaa postaileen moisia, koska tosiaan noi aivottomat höpötykset vaatteista ei ehkä anna sitä parastaan lukijoille saatika kirjoittajallekaan, kun ei kyseessä loppujen lopuks oo pelkkä muotiblogi tai mitään sinnepäinkään. :) Ja henkilökohtasempia postauksia olis luvassa kans! ;) ♥

      Poista