lauantai 22. heinäkuuta 2017

IHAN LIIAN HIOSTAVA ASU KESÄSÄÄLLE

Mä en ees rehellisesti sanottuna enää muista millon olisin postaillut asukuvien merkeissä. Viimeks kesäkuun lopulla? Taitaa siitä vierähtäneen jo kuukausi. Ihan hullua siihen nähden kuinka usein niitä asukuvia napsi sillon kevään puolella vielä, mutta ehkäpä tää tästä nyt lähtee taas rullaileen. Ainakin huomenna myös pitäs päästä asu/asut kuvaileen, sillä vietän mun toista vapaapäivää ja tiedossa on kaikkee kivaa puuhaa sekä kerrankin jotain muuta asua, kun työvaatteita tai pieruverkkareita!


Pakko kyllä sanoo, että tein virheen valitessani aamulla päälle nahkahameen sekä mustat sukkikset... Oli meinaa vähän hiostava ilma ja voi kuin kuuma tulikaan, jos edes hetken erehdyit oleen auringossa saatika sit, kun käytiin minigolfaamassa! Tää oli itseasiassa mun elämäni eka kerta minigolfailemassa ja ei taatustikaan vika. Henkka pisti vahvasti alottelijan tuurille sen, kun vedin heti ekalla reiällä ykköslyönnillä sisään eikä suostunu vahvistaan mun kommenttia siitä kuinka luonnonlahjakas selkeesti oon tällä saralla... Köh, muut reiäthän meni sisään vasta viidennen lyönnin jälkeen.


Mites toi tän päivän asu? Mun mielestä asu oli mukavan simppeli. Päälle valikoitui ihan perus valkonen crop top, joka oli ihanan kevyt päällä lämpimässäkin säässä. Se olikin ainoo osanen tässä asussa, joka toimi kesäpäivänä. Mä vähän ehkä aliarvioin lämpöasteet, sillä tosiaan noi sukkikset olis voinut jättää kokonaan pois ja pistää jonkin vähemmän hiostavan alaosan.


Tästä kirpparilta löytämästä nahkahameesta on kyllä muodostunut mun yks lemppari. Harmi vaan, että se on kesää ajatellen ihan liian paksu kuin tuli tänään taas todistettua, joten taidan jättää sen kaapin perukoille ootteleen vähän kylmempiä kesäsäitä sekä syksyä. Yks ilta mun eräs kaveri tais kysästä, että eikö mulle tuu kylmä pelkkä toi hame päällä, kun lämpötilat tais huidella sillon vajaassa 15 asteessa ja mun ilme saatto kertoo kaiken, kun tuijotin mun kaveria suu ammollaan, että näin paksussa hameessa suunnilleen läkähtyy sillonkin... :D


Shirt / Gina Tricot
Skirt / Second hand (H&M)
Shoes / H&M
Bag / H&M

Viikonloppu on vasta puolessa välissä ja mulla on jo tähän mennessä ollut yks elämäni kivoimmista synttäriviikonlopuista. En malta oottaa mitä tää ilta ja huominen päivä tuo vielä tullessaan. ♥ Nyt kumminkin ajattelin käydä hakeen palasen meiän päivällä tekemää pitsaa ja kömpiä ton komeemman puoliskon kainaloon sohvan syövereihin. Pitäkää tekin ihana viikonloppu! ♥

4 kommenttia:

  1. Kivan naisellinen asu ja toi nahkahame on tosi persoonallisen näköinen. Harmi vaan, että se on niin kuuma kesäsäillä. Ois kiva nähdä muitakin asuja (sitten syksymmällä), jotka rakentuu ton hameen ympärille! Ihanaa viikonloppua :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! ♥ Toi nahkahame on kyl kohokuvioineen tosi erilainen enkä oo törmänny moiseen muilla vielä, vaikka H&M:ltä alunperin onkin. Mut ehdottomasti syksyllä tulee sit lisää asuja ton hamosen kanssa. ♥ :)

      Poista
  2. Ihana asu ja ihana kaunis Heli ♥ Ikävä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Leniseni ♥ Mulla kans on ikävä. :(

      Poista