maanantai 31. heinäkuuta 2017

KATSAUS ALKANEEN VIIKON POSTAUKSIIN

Tällä viikolla mulla on suurin piirtein koko viikon postaukset jo etukäteen mietittynä ja kuvituksetkin on kohdillaan, joten vaaraa postausten julkasemattomuudelle ei oo. Siispä sen kunniaks haluan jakaa teille tän viikon starttaamiseks katsauksen siihen, mitä on tulossa.


Tiistaina - Muutama haaste viimeselle kesäkuukaudelle

Oon viime päivinä havahtunut siihen, että kesä todella on ihan finaalissa ja enää on kuukauden päivät aikaa tästä kaikesta nauttimiseen, joten pientä herätystä vielä kesän viimesiin viikkoihin sekä pientä haastetta, jotta kaikki tulee otettua irti eikä vaan lusmuttua loppujakin kesäpäiviä.

Keskiviikkona - Vielä on kesää jäljellä

Ajatuksia kesästä, kesätöiden toiseks viimeisen kuukauden alkamisesta ja edessä häämöttävästä syksystä.


Perjantaina - Tyyliä rakentamassa

Tällä kertaa en ajatellut ihan puolentoista kuukauden breikkiä pitää tän sarjan kolmannen osan julkasuun, vaan tänä perjantaina olis ilmaantumassa jo seuraava osa ja tällä kertaa päästään kurkkaan sekä tutustuun mun kesävaatteisiin vähän paremmin, mutta lisää siitä perjantaina.

Lauantaina - Blogitiimipostaus

Kuten sanoin, kuukausi vaihtuu, joten luonnollisesti se tarkoittanee myös tiimipostausta. Elokuun tiimipostaus tulee oleen mun mielestä ihan älyttömän mielenkiintonen ja taitaakohan tää olla ensimmäinen syvällinen aihepostaus niin tiimin voimin kuin myös mun bloginkin puolella, joten oon innoissani tästä!


Mitä mieltä ootte tämmösestä katsauksesta? Ja sietäiskö tällasia tulla joskus toistekin?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti