tiistai 25. heinäkuuta 2017

KESÄILLAT ME PELATAAN KORISTA

Mä rakastan kesää. Mä rakastan etenkin kesäiltoja. Rakastan myös kaikkee rentoo puuhailua mulle rakkaiden ihmisten kanssa. Tästä yhtälöstä saadaan usein synnytettyä aika täydellisiä yhdistelmiä elämästä nauttimiseen eikä tän päivänenkään (tai vuorokauden vaihtuessa pitäs varmaan sanoo jo eilinen...) iltavuoro estänyt moista tälläkään kertaa. 


Tää oli toinen kerta viikon sisään, kun päätettiin viettää kesäilta koriksen parissa ja tottakai otettiin erä, jos toinenkin poikaystävän ehdottamaa heittelykisaa. 20 pojosta poikki. Mähän vein ekan erän 21-jotain, koska onko sillä väliä, mähän voitin. Seuraavan erän veikin sit poikaystävä 21-14. Toisen erän aikana olin taas heittämässä hanskoja tiskiin, kunnes sit pääsinkin pisteiden kalastelun makuun. Henkka ehti kerään 13 pistettä, jonka jälkeen mä vasta sain ekan pojoni. Meikkis siis kiri aika hyvin! 


Mä oon oikeastaan aina ollu tosi voitonhakusta tyyppiä asiassa kuin asiassa. Ja jos alko näyttään huonolta, niin mieluiten heitin (ja siis heitän edelleen nykyään) hanskat tiskiin. Oli kyse sit mistä vaan. Oon selkeesti semmonen joko tai -tyyppi. Mä en tykkää, vaan mä rakastan tai vihaan, mä joko voitan tai heitän ihan ranttaliks ja aattelen, että ei sillä sit väliä. Mustaa ja valkosta, kaikki sävyt siitä väliltä lipuu unholaan. Keskiverto ei vaan kelpaa.


Ei ollu eka kerta, kun lauantaina sain kuulla siitä, että mun kans ei kyllä enää heitteleen lähetä. No siis... Sehän kumoutu heti tosiaan eilen, mutta selkeesti osaan raastaa kanssapelaajien hermoja mun jääräpäisyydelläni.


Mutta tiedättekö mitä ootan vielä tältä kesältä? Spontaaneja korisiltoja kaikkien kivojen tyyppien kans. Kutsuttehan mut sit heitteleen korista, kun ootte ens kerran menossa?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti