tiistai 25. heinäkuuta 2017

LITTLE RED DRESS

Aivan mahtavaa tiistaita! Mulla on tänään jotenkin ihan älyttömän hyvä päivä meneillään. Saattaa johtua mahdollisesti siitä, että mulla on tänään vapaapäivä ja eilisestä koriksen peluusta jäi niin hyvät vibat. Tähän vielä, kun lisätään onnistuneet asukuvat, niin summautuu fiiliksestä aika voittamaton!


Dress / H&M
Bag / DKNY
Shoes / Kiomi

Vasta tänään ehdittiin kuvaileen mun sunnuntainen asu, jonka näittekin vilaukselta itseasiassa tässä postauksessa. Päälle eksyi sillon tosiaan toi punanen mekko, joka mun piti korkata ensikäyttöön jo juhannuksena. Satutte varmaan muistaan millaset säät osu juhannukselle, joten juhannusmekko pääsikin käyttöön ensimmäistä kertaa vasta nyt. Tähänkin mekkoon pätee selkeesti se sanonta, että hyvää kannattaa odottaa, sillä onhan toi ihan tajuttoman upee.


Eikös nää hihat oo trumpettihihat? Oli tai ei, niin noi liehukehihat olikin yks niistä monista jutuista, joka sai mun rakkauden roihahtaan tätä kolttua kohtaan. Kaikki yksityiskohdat vaan jotenkin natsaa tässä mekossa eikä niitä oo suinkaan liikaa, vaikka suhteellisen paljon niitä on verraten muihin mun vaatteisiin. 


Mun päälle tosi harvoin eksyy laukun lisäksi muita asusteita, mutta tällä kertaa päätin kaivaa äidin 20 vuotta vanhan kultaketjun käyttöön. Sain sen ja lisäks pari muutakin kultakorua äidiltä keväällä, mutta oon aika vähän ehtinyt niitä käyttään. Tähän asuun koru sopi mun mielestä hyvin, sillä kaula näytti liian paljaalta ilman mitään sekä punasen kaverina toimii aina kulta! Yks syy, miks koruja tulee käytettyä ihan liian vähän, on se, että en muista niiden olemassa oloa saatika sit myös se, kun toisinaan niiden laittaminen tuntuu mukamas niin kauheen vaivalloiselta.

Mitä tuumitte mun synttärimekosta? Entä millasia korujen käyttäjiä te ootte?

2 kommenttia:

  1. Toi mekko on kyllä aivan ihana! Punainen on aina hyvä väri :D Sopii muutenkin tosi hyvin ton laukun kanssa. Itse en kauheasti koruja käytä tai en ainakaan rannekoruja tai sormuksia. Syynä ehkä se että mulla on todella kapeat sormet sekä ranteet ja kaikki korut tippuu aina tai mua ainakin pelottaa suuresti että sormus lentää pois sormesta. Mulla on tapana puhua käsilläni :p

    https://paula-beautyqueen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö! Toivon vaan, että tänä kesänä vielä ehtis käyttään tota mekkoo... :/ Hei toi on inhottavaa, kun korut tippuu. Mäkin vihaan käyttää sormuksia sen takia, kun ne ei pysy sormissa. :D Täytyy varmaan pian ite alkaa valmistaan jotain sirommille käsille tarkotettuja koruja, koska oon niin monen suusta kuullut, että ei käsissä tohdi pysyä korut ja yleensä se pieninkin koko on liian iso.

      Ja käsillä puhuminen on parhautta... ;D Vielä tähän, kun lisää sen, että puhuu käsillään jopa puheluidenkin aikana, kun toinen ei ees nää sua. :D

      Poista