sunnuntai 2. heinäkuuta 2017

VIISI ONNISTUNUTTA KIRPPISOSTOSTA

Täällä mä kirjottelinkin mun vapaapäivän kulusta, johon kuului muun muassa kirppistelyä ja pitkästä aikaa tuli tehtyä ainakin melkein ainoastaan onnistuneita ostoksia, mutta yks neule jäi kaivertaan mun mieltä sen huonon ja kutittavan materiaalin takia, vaikka muuten olikin nappiostos. Yritän vielä jotain vippaskonsteja, jotta saisin paidasta käyttökelposen itelleni, mutta tässä postauksessa esittelen kuvin vaan ne, jotka oli mun mieleen onnistuneita. Toisaalta joskus täytyy tulla niitä hutiostoja, jotta osaa arvostaa näitä hyviä löytöjä ja olla vaikkapa vähän tarkempi ens kerralla...


Ihan ekana mun hamevalikoimaa pääsi taas täydentään tämmönen alunperin H&M:ltä oleva kohokuvioitu nahkahame, joka on mun mielestä jotenkin ihan älyttömän kiva. Tohon, kun heittää jonkun perus paidan ja kengät, niin siinä on jo asu valmiina eikä se vaadi mitään muita yksityiskohtia. Etenkin alkusyksystä pystyn jo kuvitteleen tän poolokauluksisen neuleen ja mustien sukkisten kaverina sekä tottakai siihen vielä korolliset nilkkurit. Täydellinen syysasu!


Jatketaan samalla syyslinjalla, sillä tämmönen ribbineuloksinen puolipoolopaita löyty parilla hassulla eurolla. Tästä en saanut hyvää kuvaa sit millään, sillä tää istuu älyttömän hyvin päällä, mutta sit muuten näyttää semmoselta laihalta luirulta, kun ei oo käytössä. Oon huomannu tän saman yhdessä mun toisessakin ribbineulospaidassa, että se menee semmoseks laihaks luiruks levossa ja silti näyttää tosi hyvältä päällä. Syksyllä sit esimerkiks tämä ja ylläoleva hame käy aikas kivasti yhteen. ;)


Mangon korttilompakko! Tommosta oonkin etsinyt jonkin aikaa, mutta vielä en onneks moista ollut ehtinyt uutena ostaan, kun tää tupsahti vastaan. Tänne menee sopivasti kortit ja käteistä sekä toi on niin paljon ohuempi, mitä mun oma lompakko, niin helpottaa rutkasti muun muassa sillon, jos on vaan pieni laukku käytettävissä ja haluaa ottaa kameran mukaan.


Mä veikkasin, että jos löydän itelleni natsaavan nahkatakin, niin se väri on just jotain tämmöstä vaaleeta ja hempeetä, mutta ajattelin materiaalin olevan ennemminkin mokkaa, kun ihan pelkkää nahkaa. Oon kyllä enemmän, kun tyytyväinen tähän ja voisinkin ehkä ruksia sen mokkanahkatakin kesän ostoslistalta pois, koska tää yksilö ajaa sen asian erittäinkin mainiosti. Tässä asupostauksessa nahkatakki näkyy paremmin päällä!


Ja viimesimpänä mun ihan lemppariostos, nimittäin valkonen talvitakki. Mulla oli suunnitelmissa ostaa ens talvelle ihan uutena lähes tämmönen samanlainen talvitakki, joten päätinpä käyttää tilaisuuden viisaasti hyväksi, kun bongasin tän yksilön 10 eurolla Radiokirppikseltä. Surkuhupasaa tässä on se, että kesä on vasta alkanu ja mä oon jo ostelemassa takkia ens talvelle... :D Toisaalta taas valkonen rennompi talvitakki on ollut jo vuodenpäivät mun mielessä viime talvesta lähtien, joten mieluummin ehkä sit ostan sen nyt ja säästän parhaimmillaan satkun ellen jopa toistakin, kun en uutena joudu ostaan sit syksyllä. Nyt en vaan malttas oottaa enää talvee...

Ehkä mä tosta takista huolimatta yritän ottaa kesästä vielä kaiken irti, hahah! Mutta mitäpä tuumitte mun ostoksista? Myönnän, että oli kovin syyspainotteisia, mutta ainakin oon varautunu jo valmiiks... Ja hei asutaan Suomessa, joten eihän sitä tiiä, jos vaikka tolle takillekin tulis käyttöö jo huomenna!

Nyt mä haluan toivottaa teille ihanaa sunnuntaita! Mulle ainakin on moinen tulossa, sillä oon tällä hetkellä suuntaamassa nokkani kohti Jyväskylää moikkaan paria kaveria. ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti