torstai 17. elokuuta 2017

AAMIAINEN CAFE&BAKERY MIMOSASSA

Mä ajattelin tänään alkaneen työputken kunniaks tulla jakaan teille kuvat mun ja Anniinan aamiaisreissusta viime viikon maanantailta. Tää tais olla mun kolmas kahvila-aamupala koskaan nyt, kun aloin miettiin ja oli kyllä täyttävä sellainen. Parasta kumminkin oli rento oleilu ja juttelu hyvässä seurassa, koska taidettiin Anniinan kanssa istuskella tuolla melkein parisen tuntia eli rutkasti vielä senkin jälkeen, kun aamupalat oltiin ehditty nauttiin.


Mulla on vertailukohteena vaan ja ainoastaan Coffee Housen aamupala (yli 7 euron tais olla se) mun huonon hintamuistini takia, joka ei sekään ollut ihan semmonen, mitä oli ajatellut hintaan nähden. Ja turhan tyyris oli tääkin aamupala (6,50€) omalle lompakolle, kun samat jutut sais kotona paljon halvemmalla. Noi pikkukroisantit oli kyllä niin (syötävän) söpöjä ja toi puuro ihanan täyteläistä siihen vielä sekottaen noi pähkinät ja siemenet. ♥ Ja tottakai kahden kahvirakastajan lempparijuttu, nimittäin isot kahvikupit!


Mimosaan (saatika Coffariinkaan) en enää aamupalan merkeissä palais, mutta muuten ehdottomasti joo. Mua jäi kovasti houkutteleen muun muassa Mimosan lounaskeitot, joita on ehdottomasti joku kerta pakko päästä testaileen! Myös Mimosan kaikki herkullisen näköiset leivokset painu visusti mun verkkokalvoille, joten nekin on jonkun kahvihetken yhteydessä testattava.


Kahvila oli mun mielestä ihan älyttömän symppis ja niin tunnelmallinen. Just sen näkönen, että kylminä syyspäivinä se houkuttelee sisäänsä juomaan kupposen kuumaa joko ihan yksin tai seuran kera. ♥ Mimosahan on ihan keskustan tuntumassa Sorsapuiston ja Tampere-talon lähistöllä, joten ens kerralla, jos siellä päin liikut, niin suosittelen poikkeen. :) Ja hei, Anniinan postauksen pääsette lueskeleen tästä!

Mä taidan nyt kömpiä tonne sängyn puolelle mun kamomillateen kera rauhottuun ja lueskeleen mitä luultavammin jotain kirjaa. Ihanaa loppu viikkoa! ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti