sunnuntai 27. elokuuta 2017

BREKKIE OUTFIT

Muistatteko vielä postauksen mun ja Anniinan eräästä maanantaiaamun startista, kun suunnattiin Mimosaan aamupalalle? Jos ette, niin klikkaa tästä, jotta pääset virkistään muistias. Me mentiin aamupalan jälkeen kahvilan lähistölle Tammelaan nappaan kumpaisestakin asukuvat ja siinä vierähtikin mukava tovi, kun kerrankin molemmat osapuolet oli halukkaita siihen, että kuviin panostetaan ja ne onnistuu. Toista se on välillä poikaystävän kanssa, vaikka arvostankin superisti sitä, että se musta jaksaa asukuvia aika ajoin napsia (ja vieläpä hyviä semmosia!!).


Päälle mulla eksyi vilposen aamun ja päivän takia ton topin päälle pörröjakku, joka myös toi väriä asuun - muutakin, kun vaan sitä mustaa väriä, hah. Eihän toi vaalee jakkukaan ihan mikään kovin piristävä väripilkku oo. 


Kuvista päätellen mulla oli kuvaushetkellä(kin) paljon asiaa ja meillä oli ihan super hauskaa, kun puolet kuvista on just tämmösiä nauruhepulikuvia. Tänkin kuvan jälkeen tais tulla semmonen kunnon repeemiskuva. Mut hei, nää on niitä hetkiä, jotka osottaa aina sen, et ei elämä oo niin vakavaa (tai ainakaan sais olla) ja näyttää aina ne parhaat puolet. ♥


Jacket / H&M (second hand)
Top / Gina Tricot
Trousers / Vila
Shoes / Kiomi
Bag / DKNY

Tästä postauksesta muodostu nyt jonkin sortin sekasikiöpostaus, kun seasta löytyy niin asua, fiilistelyä kuin kohta myös kuulumisiakin, mut onko se niin justiinsa. Postaus vastaa meinaa aikalailla mun pään sisältöökin tällä hetkellä... Tosiaan mähän (selvästikin) selvisin siitä pitkästä työputkesta ja nyt oon pitäny koko viikonlopun matalaa profiilia oikeastaan kaikkialla, koska oon vaan yrittäny nollata ajatukset ja keskittyä siihen olennaisimpana juttuna. Sain myös aika kivoja uutisia työrintamalta (jep, mun työt jatkuu vielä syyskuunkin jälkeen), joka omalla tavallaan autto jaksaan. Täytyy vaan tosiaan muistaa keväällä sit sumplia aikaa jostain myös niille koulujutuille, jotta ens vuoden haut menee just eikä melkein.

Nyt taidan jatkaa tätä mun rentoilua vielä hyvän tovin, mennä nukkuun ja huomenna taas palata velvollisuuksien pariin. Hyvää yötä tai huippua viikkoa, millon ikinä tän luetkaan! ♥

2 kommenttia:

  1. Aivan ihana asu ja se sopii tosi hyvin tuohon kuvausympäristöön :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi asu oli kyllä kivan simppeli, vaikka olikin kauheen mustanpuhuva! Kiitos ihanasta kommentista! ♥

      Poista