maanantai 28. elokuuta 2017

KESÄN 13 ASUA

Yks syy, miks mä niin rakastan asukuvien ottamista, on just tää, kun niistä saa väsättyä tällasen yhteenvedon aina aika ajoin. Näkee vähän, että mitäs vaatteita on tullut käytettyä ja toivottavasti myös joskus tulevaisuudessa näkee jotain kehitystä siinä, miten asut yhdistää ja oppii myös jotain uutta omasta pukeutumisestaan. Näkee, mitkä jutut ei natsaa ja mitkä natsaa.

TOUKOKUU

1 / 2 / 3 / 4

Toukokuussa selkeesti pukeuduin niin toimistotyyliin kuin myös vähän rennomminkin. Ripaus naisellisuutta toukokuuhun saadaan neljännestä asusta. Ehdottomasti ensimmäinen ja neljäs asu on kaikista helimäisimpiä ja kaks muuta jotain sinne suuntaan. Luonnollisesti siis ne myös päätyis (ja päätyikin) uudestaan päälle, jälkimmäinen useampaankin otteeseen ja ensimmäinen aina tilanteeseen sopiessa.

KESÄKUU


Tää olikin kesäkuun ainut asu ja postaukseen siitä pääset tästä! Asu oli mun mielestä ihan super kiva, mutta muistan ton olleen tohon kesäkuun iltaan turhan vilponen ilman takkia. Tosin onneks mulla olikin mun vaalea nahkatakki mukana, mutta se ei oikein sopinut asuun, joten halusin napsasta suurimman osan kuvista ilman sitä. Uudestaan päälle? Kyllä kiitos ja tais muuten päätyäkin kesän aikana paristi.

HEINÄKUU

1 / 2 / 3 / 4

Näistä asuista oikeastaan kaikki on just niin mua, kun vaan olla ja voi. Löytyy nahkaa, punasta ja sinistä, kevyitä materiaaleja ja (puoli)poolokaulusta. Hahah tästä nelikosta on kyllä vaikee pistää enää paremmaks! Kaikki neljä päätyis mun päälle uudestaan vaikka heti, mutta taitaapa käydä niin, että ainoastaan ensimmäinen ja kolmas saattaa päätyä enää tänä vuonna päälle vähän syksysempinä versioinaan.

ELOKUU

1 / 2 / 3 / 4

Kukkakuvioo havaittavissa taas kerran. Toi viimesen asun kukkakuvioitu röyhelötoppi olikin kesän ajan mun ihan lemppari ja se on yks syy, miks en malta oottaa ens kevättä, kun saan taas kaivaa keveemmät hepeneet esille. Onneks sitä ennen saa kumminkin nauttia yllin kyllin jo näistäkin asukuvista löytyvistä tekonahkapöksyistä, kumppareista, trenssistä, sateisesta säästä, hymystä... Kaikesta siitä kivasta, mitä syksy ja talvi tuo tullessaan taas toivottavasti uusien asujen (ja asukuvien) tiimoilta. 

Harmi, että porukka aina ajattelee elämän loppuvan kesän päättymiseen, kun jokasessa vuodenajassa on ainakin mun mielestä aina jotain parasta ja jopa mä, joka oon henkeen ja vereen syys- ja talvi-ihminen, niin rakastan silti lähes yhtä paljon kesää ja kevättä sekä haluan ottaa niistä kaiken irti samalla tapaa, kun jokaisesta vuodenajasta. Postauksen aiheeseen vielä; mitä mieltä olitte asuista? Mikä/mitkä oli eniten teidän mieleen?

2 kommenttia:

  1. Tosi kivoja asuja! Tuo heinäkuun punainen mekko on aivan ihana :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin tykkään ihan superisti näistä, kiitos! :) Ja toi punanen mekko on upee, olispa sille vaan vähän enemmän tilaisuuksia, jollon käyttää. ♥

      Poista