perjantai 11. elokuuta 2017

TYYLIÄ RAKENTAMASSA: KAHTA ERI KUVIOO SAMASSA ASUSSA

Mä oon aiemmin jostain syystä aina ollut ihan ehdoton siinä, että kahta eri kuvioo ei todellakaan voi eikä saa yhdistää samassa asussa, jos ei nyt jollain ihan hullun hyvällä tapaa natsaa yhteen. Pari päivää sitten mä vähän itsekin yllätin itseni, kun päätin kokeilla miltä näyttäis kukat ja käärmeennahka samaan asuun yhdistettynä ja sain yllättyä.


Ja yllättyä just nimenomaan positiivisesti. Aina oon aatellut, että se ei vaan sovi mulle, jos lähden hullutteleen eri kuvioinneilla, mutta hyvinhän se toimi tässäkin. Oon yhdistänyt aiemmin tän asun ihan niihin mun klassisiin baltsuihin ja sillon asustakin on todellakin tullut klassinen. Nyt se pysyttelee edelleen siellä klassisen puolella, mutta siinä on silti joku juju eikä oo sitä samaa vanhaa tylsää. Toisaalta taas... Voiko asu, jossa on kukkakuvioo, olla koskaan tylsä?


Näistä Vagabondin koroista voisin sanoa sanasen, jos toisenkin, sillä nää on ihan supermukavat jalkaan! Muutamat päivät näillä on tallusteltu pitkiäkin matkoja eikä mun mitkään aiemmat sandaletit oo koskaan olleet näin hyvät jalkaan. Lupaan pitää näitä mahdollisimman usein niin pitkään vaan, kun säät sallii! ♥ Ja hei, mulla on vaivasenluut, jotka ei jostain syystä näiden korkojen käytön jälkeen ota nokkiinsa, vaikka kaikissa muissa tähän astisissa korollisissa kengissä on ollut just se, että niitä ei mun vaivasenluiden takia pysty hirveen kauaa käyttään.


Näistä kuvista tuli jotenkin ihan älyttömän epätarkkoja, kun tällä hetkellä mulla ei oo Lightroomia käytössä ja jouduin muokkaan eräällä toisella ohjelmalla... Onneks saan pian Lightroomin takasin! Mitäpä mieltä olitte tämmösestä hitusen erilaisesta asusta?

4 kommenttia:

  1. Ihan super kiva asu, ja noi kuosit kyllä mätsäävät hyvin yhteen♥ Hitsit mua kyllä kans houkuttais Lightroom, mutta ei oikeen tällä hetkellä pysty maksamaan mistään "ylimääräisestä" kuukausittain, joten vanhoilla mennään :'D

    anskisss.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykästyin kans tohon asuun ihan superisti! ♥ Ja kannattaa jossain kohtaa ainakin kokeilla sitä, on meinaa ihan huikee. ;) Vielä, kun sais hommattua sen lopullisen version pian...

      Poista
  2. Aluks mietin ihan hirveen kauan, että missä ihmeessä tässä asussa on käärmeennahkaa kunnes kärsivällisesti luin tekstin läpi... :DD Mutta siis kiva asu ja aika yllättävää, että kaks noinkin erilaista kuosia sopii hyvin yhteen ja näyttää kivalta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah joo siis ei noita kenkiä oikeestaan ees noteeraa kunnolla näissä kuvissa (poikkeuksena tottakai toi keskimmäinen) ilman, jos just ei mainitse tekstissä. :D Ja kun toi kuvaustaustakin oli tommonen, et ei ihan hirveesti erota kenkiä, kun kaikki värit niin maanläheisiä. Mutta jep, olin kans yllättyny! Täytys vaan useemmin uskaltaa yhdistellä näin. :)

      Poista