perjantai 4. elokuuta 2017

TYYLIÄ RAKENTAMASSA: TÄN KESÄN LEMPPARIT PUKEUTUMISESSA

Tänään tuli uhmattua säätä, kun päätettiin lähteä metsälenkille sateesta huolimatta ja miten ihana fiilis siitä tulikaan. Ensin samoilua lapsuudestakin tutuissa metsissä ja sen jälkeen kotiutuminen sekä blogin pariin hyökkääminen samalla siemaillen tuoretta kahvia. Aika täydellinen alotus vapaapäivälle! Tänään saadaan blogin puolella palata taas just niihin aivottomiin, pinnallisiin juttuihin, nimittäin jaan teille mun kuluvan kesän lempparirytkyjä.


KUKKAPAIDAT

Alotetaan tästä vähän piristävämmästä päästä, nimittäin mun ihanista kukkapaidoista. Toinen on jo monen monta kesää toimittanut lempikukkatopin sijaa ja toinen taas on vähän uutukaisempi. Taka-alalla olevaa toppia ette ookaan vielä kertaakaan tainnut mun tän kesän asukuvissa nähdä, mutta sen etualalla olevan ootte saattanut bongata tän vuoden puolella paristakin asusta.


HAMEET

Etenkin toi uus mokkahame ja jo vanhempi suosikki, vekkihame. Shortsien ystävä mä en oo oikeastaan koskaan ollut ja tänäkin kesänä heivasin kaikki, paitsi yhdet shortsit kirppiskassiin. Etenkin farkkushortsit vaan on niin epämukavia ja hameet ihan täysin vastakohtana niille. Mun kohdalla hameet tuo ne kropan paremmat puolet esille, näyttää paljon siistimmiltä ja naisellisemmilta, mikä nappaa muhun.


RIBBINEULOSPAIDAT

Tietenkään me ei voida sivuuttaa sitä, että tänä kesänä on ollut ja tulee vielä oleen niitä kylmempiä päiviä, kun kukkatoppi ei ihan hirveesti ainakaan yksinään lämmitä ja on tarvinnut valita vähän paksumpaa päälle, jollon yleensä mulla on valikoitunut kaapista joko tää raita t-paita tai sit mun kirppispostauksessakin vilahtanut harmaa ribbineulepaita!

Mä olin ihan yllättynyt tätä postausta ja kesän pukeutumista miettiessäni, että enkö todella oo ehtinyt mitään muita vaatteita käyttään suht usein, mutta näillä nyt mennään tän kesän osilta. Toisaalta, kun miettii, että suurimman osan ajasta vietän kumminkin joko koti- tai työvaatteissa, niin ihan realistiselta näyttää sen jälkeen. Harmi sinänsä, koska mun vaatekaapilla olis ollut paljon enemmänkin annettavaa muun muassa mekkojenkin osalta, joita oon käyttäny tänä kesänä vaan muutaman hassun kerran. Onneks tosiaan vielä on kesää jäljellä. ;) Ja hei, ihan superia viikonloppua! ♥

2 kommenttia:

  1. Kiva postaus ♥ Kukkapaidat ja hameet iskee muhun kanssa, vaikkakin mokka materiaalina kuulostaa melko kuumalta kesäisenä päivänä :D Tosin, Suomen kesä todellakin on viileä, joten mokkahameelle ja noille ribbitrikoo paidoille on varmasti omat päivänsä kesälläkin ;)

    ♥: Ane

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! ♥ Tätä oli kyllä hauska toteuttaa ja pohtia asuja, joita on kesän aikana tullu käytettyä. Mokka kyllä on yllättävän lämpönen materiaali, vähän samaan kastiin menee kuin nahka, koska on niin hiostava. :/ Et ei ihan helteillä niitä kumminkaan mieluiten päälleen valitse! :D

      Poista