torstai 7. syyskuuta 2017

TYYLIÄ RAKENTAMASSA: SYYSOSTOKSET

Tänä syksynä oon ollu syysvaatteiden kanssa aikasin liikenteessä ja yrittäny etsiä kaappiin yksilöitä, jotka kestäis käyttöä mahdollisimman pitkään eli toisin sanoen oon halunnu välttää niitä hutiostoja ja keskittyä enemmän materiaalien kestävyyteen sekä siihen, että vaatteet todella tulis käyttöön jokainen.

NEULEET


Näistä päällimmäisen näittekin mun päällä jo näissä asukuvissa. Mä tosiaan löysin elokuun puolella kaks aivan ihanaa puuvillaneuletta Gina Tricotista 20 eurolla kappaleelta. Jos rehellisiä ollaan, niin näistä puuvillaneuleista jokainen väri, mikä löyty, oli niin ihana ja mulle iski järjetön valinnan vaikeus... Valkonen ja ruskee kumminkin vakuutti mut, sillä valkosta siistiä neuletta multa ei löytynytkään vielä ja edellinen ruskee ennätti meneen rikki viime talvena. Mielenkiintosta oli se, että olin ensin katsellu muun muassa Gantilta ja Ralph Laurenilta reilun satasen puuvillaneuleita, jotka olis ollu lähes samanlaiset ja myöskin 100% puuvillaa, mutta onneks muistelin Ginassakin joskus nähneeni puuvillaneuleita, koska ainakin tässä tapauksessa hintaa olis todella tullu lisää pelkästään merkin takia...

ISTUVAT FARKUT


Mun ostoslistalla komeili elokuussa myös istuvat farkut, koska mun ainokaiseni suuntas kirpparille liian suuren kokonsa puolesta. Kaverin suosituksesta päätinkin käydä kokeilemassa Ginan Mollyja ja olihan mulla noi joskus itellänikin ollu ja muistin sen erittäin positiivisena farkkukokemuksena, joten tälläkään kertaa ne ei oo tähän mennessä pettäny. Mollythan maksaa sen 30-40 euroa, jos oikein muistan ja plussaa siitä, että ne on korkeavyötäröiset, koska se mahdollistaa vähän lyhyempienkin paitojen käytön.

KAULUSPAIDAT


Tai kai nää on ennemminkin puseroita kuin kauluspaitoja, kun on niin löysiä. Mun kaapin kulmakiviä on just tällaset löysemmät siistit puserot ja niitä ei vaan koskaan voi olla liiaks. Harmi tosin, että ihan liian harvoin tulee niin yksinkertasesta asusta tallennettua asua blogiin. Isosiskolta sain ton Nanson mummonvihreen (siis mikä väri toi on? Jotain pastellin vihreen ja oliivinvihreen väliltä..?) puseron ja tän raitayksilön hamusin itelleni H&M:ltä vajaalla kympillä.

HAMEET


Kukkamekko onkin viime postauksesta tuttu yksilö, mutta näitä kahta hametta ei oo vielä blogissa näkynyt. Molemmat on itseasiassa kirppislöytöjä; pilkullinen Radiokirppikselta ja toinen hiukan talvisempi taas Kaunottaresta & kulkurista. Ja molemmat näyttää yhtä söpöltä yhdistäessä mustiin sukkiksiin ja nilkkureihin! ♥

Vielä olis etsinnässä se vähän värikkäämpi neule, jotta voisin ajatella pärjääväni mun neulevarastolla tulevienkin vuosien kylmät syksyt ja talvet läpi... Mutta nyt mä toivotan teille ihanat illat ja suuntaan kohta väsäileen itelleni mitä luultavammin kanelikaakaoo kauramaitoon! ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti